Dag 2 -min syskon .

Dag 1 - Presentation utav mig själv har jag redan gjort i början på bloggen så den hoppar jag över och skriver om mina syskon istället


Som ni förstår så är jag en riktig sladdis , alla mina syskon är över 20  .. Aja  , kan börja med min älsta brorsa som heter Anders och är 30 år , och vi bråkar nästan aldrig men när vi väl gör det så börjar det alltid med att han drygar med mig och det slutar alltid med att jag blir sur.. haha men han är ändå en otroligt sjukt härlig brorsa och så himla snäll ! Han har flera jobb , på veckorna jobbar han på Sandvik och ibland på helger så är han vakt på krogar , och ibland jobbar han på häktet å på somrana händer det väl att han är nån sorts säkerhets vakt på festivaler .
Nån random bil på han när var nå säker hets saak på nån  festiavls skiit :p

Sen har vi då min Syster som heter Marlene , som bor i karlstad och pluggar till lärare . Vi har nog aldrig bråkat ! hon har alltid vart som en sorts utav extra mamma för mig .. Ställer alltid upp för en och henne kan man prata om vad som hellst . Otroligt snäll och hon är värkligen den bästa stora systern man kan ha !  men henne träffar jag max 2 gånger om året :( ♥




Sisst men inte minst så har vi min Brorsa Magnus bor i filipstad , Han är väl den jag bråkar mest med .. eller bråkar gör jag inte med någon utav dom men drygar kan man säga , haha .. Han jobbar i norge med bygge , trots de så träffas vi rätt så ofta endå , kanske 2 gånger i månaden eller nåt sånt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0