Dag 8-Min favoritresa

hm .. Blir nog svårt att välja ut en för alla resor har vart en favorit på sitt sätt och jag åker inte så ofta utomlands , blir väl 1 gång om året men utav alla ställen jag har vart på så måste jag nog säga att min favoritresa var när vi åkte till turkiet i somras . Sola och Bada på dagarna , Fest och Shopping på kvällarna . Träffade underbara personer där och tyvär så är det bara en som jag fortfarande håller kontakten med . Träffade även en utav värdens sötaste killar där som kom från sverige men hade utlängst utseende och det var väl honom och en tjej som hette Amanda  jag var med mest när vi var vid Hotellet / Poolen . Fast det gillade väl inte mamma direkt då eftersom han var ett par år älder en mig och Amanda hehe .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0