Så här har mitt år settut !

Vart rätt så ofta på Jv med diana och kollade på hennes  ' killes' träningar , och även min dåvarande killes träningar / matcher..
Var med dessa Pöjkar nästan varje dag i början på året .


Hade lite kul på Ica med Diana !


Bytte hårfärg från Blont Till Brunt varje månad , så ena månade var jag blond och andra brunett.



¨






Tröttnade sedan på kylan i sverige så åkte till Turkiet med Familjen då jag blev riktigt neger.



Drog till gävle rätt så ofta på Bio med tjejorna , och en kväll kommer jag aldrig glömma . Vi gick först på bio , sedan vid 10 åkte nästan alla tjejor hem , men jag och Diana stannade kvar och sprang runt där i våra rosa korta shorts hela natten och då vi sedan bestämde träff med ett par killar vi kännde .




Var hundvakt åt en skiiit sööt liten saak !


Blev en hel del badande i moas pool under sommaren
( haha kolla minen på mig på bild nr 2 ! hahha sexiiii )


En outfit från sommaren .

Kvällarna tillbringades nästa hela tin i västanbyn.











Sedan när det började närma sig vintern så brukade vi  ha ''tjej kvällar '' Men endå så fattar jag inte vad Anton och Daniel gör med på vissa bilder ;)
(bilder på  tjej kväll hos vendela vid 4 olika tillfällen)




(Bilder ifrån tjej kvällen hemma hos mig )



Jag och Diana drog rätt så ofta till när David Anton Daniel Adam Josef och alla dom lanade och så snäll som vi är så tog vi alltid med oss några powerking

Drog till uc rätt så ofta där vi kollade på film och umgicks med alla sköna blattar !:)
Och då jag även träffade en helt underbar kille  ,vi var på G iflera månader och sedan blev tsm , men dagen efter  dissade  jag han  , men nu börjar det hända saker mellan oss igen.

Saknade Elin flyttade äntligen tbx till Sandviken.

På sommaren blev det att åka och knäppa kort när grabbsen hoppade med cyklarna , och nu på vintern när dom åkte skidor.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0