fotboll är livet

Träningen var sjukt jobbig idag kan jag ta och lova er . Först så hade jag Elin och två till träning med killarna och shit , snacka om hård körning där ! Sedan hade vi en och en halv timme med tjej laget då 5 killar från p96 ornas lag var med och stod i mål för oss när vi hade tränings match osv . Alltid trevligt det . Men nu ligger jag här på soffan helt död om jag ska va ärlig . Men nu ska jag ta och förflytta mig in i sovrumet men hur jag ska lyckas med det , det är frågan ! haha .
Jag och kajsa på någon match i somras ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man spelar fotboll ska man inte ha shortsen uppvikta och toffs på sin match tröja!! Snälla ni i sandviken är ju lite töntiga ni ser ut som fjollor! .P

2011-05-01 @ 18:45:03
Postat av: Louise

Haha oj oj här har vi någon som är lite kaxig ;) Kan ju säga att ni i solna är lite töntiga som inte vågar skriva dit namn och komenterar som annonym ;) Och vad har det för betydelse hur man har shortsen , huvudsaken är att man är bra på att spela , right ? ;)

2011-05-01 @ 20:48:28
URL: http://louiseangelikapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0