Sliten chey ..

Kvällen vart sjukt lyckad , trots att det började med en pajj på donken . Vi träffade sedan Adam Simon och Adwar då vi gick i väg för att köpa lite energi drycker och sedan vidare hem till adam for som movies . På vägen fick man en hel del komentarer utav folk som var ute , till exempel så var det en kille som skrek '' hon i svart har fin sjärt '' haha klart man har snygg rumpa lixom ? ;) Nu ligger jag i min sköna säng och smsar lite med Daniel , David, Casper och är liv rädd , för Adwar håller på att skrämma skiten ur mig precis hela tiden ... Han är ju bara allt för gullig han .. Nej men slut snackat om detta , nu ska jag ta och slå på en hyfsat bra film och sedan sussa .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0