Hemma.

Usch vad kallt det är ! Sitter med Mjukisar , Tjock tröja och till och med ragg sockor ! Då kanske ni förstår hur mycket jag fryser .. Kom iaf hem efter en toppen kväll ! För att gö en lång kväll kort så kan jag säga att vi först träffade Jalle och sedan åkte vi till västanbyn och va med David , Alexander , Daniel , Keith ,Christoffer,och fyra andra killar som jag inte har den minsta aning om vad dom hette ? haha men kul var det . Så tack till alla er för en sjukt trevlig kväll :) Nu ska jag ta och slå på en film och mumsa i mig lite morötter och dipp som pappa var i väg och köppte till mig , ni vet godisförbud på största allvar här ;)
Gammal bild på Alexander och mig :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0