Första skoldagen i 8an avklarad

Ja och jobbig var det inte . Började 8.30-10-30 ,inga lektioner bara lite prat osv . Vi har även fått en ny kille i klassen å nån tjej. Och om jag ska vara ärlig så var ju den nya killen lite små snygg , så det skadar ju inte ;) Iallafall så var han snäll å bytte skåp med mig så fick bredvid Diana , hur nice huh ?
'
Efter den korta skoldagen så åkte jag och Elin och åt på jensas , sedan vidare hem till Adam där även Emil och Simon var . Bakade kladd kaka och kollade på en ur läskig film ! Kommer dock inte i håg vad den hette , men kan ju säga att jag aldrig har skrikit till någon skräck film men till denna shit , jag och Elin satt å skrek hela filmen usch .Nu ska jag ta och fortsätta att kolla 2 ½ men , hörs babes !
Några bilder från dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0