Härlig dag i da igen

Hemma nu efter en härlig kväll ! Kan ju ta och berätta lite snabbt om dagen då . Iallafall . Drog till hedåsen vid 11 med Elin Kajsa och Moa . Meja och emmy var även där så vi passade på att bada lite med dom osv . Fast både jag och Elin brände oss ganska så mycket så vi drog hem till mig vid 3 å bubbel badade å sedan iväg på träning . Sen har jag tillbringat kvällen med Elin Kajsa Moa och Arkan Ali Adam Marwan Savio å ett par hundra andra härligt folk . Men kom in strax före 1 å nu har jag en sovande Elin bredvid mig . Ska ta å fortsätta å snacka med några på facebook och under tiden så bjusar jag på några utav bilderna från idag .

Orka inte ladda upp  några fler , tar resten i morgon puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0