Dålig update , i know .

HejHejHej , och förlåt för den dåliga uppdateringen ! Men i dag har jag haft fullt upp så har absolut inte haft nån tid att blogga . Efter skolan drog jag och Elin till ungdomsmotagningen och sedan vidare hem till mig och fixade oss och gjorde lite nudlar också. Sen drog Elin hem och jag drog till bussen , och vet ni vem jag träffar på där ? Jo Tove och Moa ! :D Förstå hur länge sedan det var ?! nästan ett år sedan så det var kul de , så blir att träffa Tove nån dag i veckan . Men tog iaf bussen hem till Emil , Hade även värdens huvudvärk ! Så det var skönt att bara ligga och kolla på film och chilla , lite mysigt sådär :) Nej men ska strax ta och duscha och så slänger jag upp några bilder i från stockholm i nästa inlägg . Puss och Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0