friday !

Är det bara jag som tycker veckorna går sjukt snabbt nu för tin ? Känns absolut inte som fredag idag ? Men skönt är det iallafall .  Today blir det att träffa Christoffer och dom han skulle va med , men det blir efter 9 nån gång . Föresten , va är det med detta jävla väder ? När nästan all snö har försvunnit så nästa morgon är det snö ända upp till knäna ? Haha , när jag och Diana var i gävle för ett litet tag sedan så börja vi snacka om att man skulle tatt och flyttat till gävle för det inte är nån snö där , och vi funderade så sjukt länge på hur fan det inte kan va den minsta lilla snö hög där medans här i sandviken så drunknar man  i snön nästan .. Berättade det för pappa då han börja garva ochfråga vart i hade vart då , och det var vid 9an vi var sedan fick jag reda på att dom har värme plattor under marken där på torget .. Känner mig ganska så blond just nu ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0