i gotta a feeling..

that tonight's gonna be a good night !
Hej Hej ! Känner mig rätt så taggad inför kvällen ! Mamma och Pappa åker snart i väg och kommer inte hem förens 4 inatt + att det är lördag ;) Diana kommer förbi vid 6 , då vi ska laga oxfile och potatis gratäng , hahah jani , vi får väl se hur lyckat det kommer bli ! Nej men får ta och ringa bror min så får han komma för bi och laga de åt oss ;) Sedan blir det ut och träffa en massa skönt fölk , sådet ända problemet jag har just nu är vad jag ska ha på mig !! Diana skulle ha Svart tunika , klack , och en massa snygga armban ringar osv , så jag kör nog på barbent jag med ! Men vi får ta och se vad det blir .

Kommentarer
Postat av: Diana

jani?

2011-02-05 @ 13:59:37
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/
Postat av: Moa Cöster

fint du stavar hahah i gotta a feeling ;D

2011-02-06 @ 12:17:02
URL: http://eliiitenmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0