Bra start på morgonen

Vaknade vid 1 tiden då jag tänkte gå upp och värma en bulle i mikron sådär lite smidigt för att inte väcka mamma och pappa som  låg och sov , men när jag hade satt i bullen i mikron och allt så gick jag för att klä på mig osv , då jag efter 10 min känner en hemsk rök lukt då jag springer in till köket och det va helt KÅL SVART utav rök , man såg absolut ingen ting , men tillslut så lyckas jag öppna mikron och så såg man att bullen brann ? wtf !?  Alltså det tar max 30 sec för bullen att bli varm , kan ni då tänka er hur det blev efter 10 min ! och det här med att inte väcka mamma och pappa , det förstår ni väl själv hur bra jag lyckades med det ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0