Elin här ;)

han inte blogga igår kväll nånting,

Igår var jag först med Moa, Kajsa, Josefin och Sandra. Vi satt på Donken och tjockade oss ;)
Sen drog vi till stan, då blev Sandra kissnödig så vi var tvungen att gå tillbaks till Donken haha.
Sen gick vi till Stadsparken och hade det trevligt :) Sen åkte typ alla hem till sig och åt mat :) Efter det åkte jag hem till Kajsa och där var hon, Moa och Emilia :) Vi cyklade till jernvallen och mötte Sandra, Josefin och Emil (tror jag han hette) hah. Så skulle vi till Hedåsen, så var det nå personer där och blabla.

trevligt ibörjan tills Kajsa hade tappat bort sina nyckar? Kul.
vi letade efter dom i typ en timme och inte hittade dom.. så vi drog hem, eller jag hade lånat en av kajsas cyklar så hon fick ta den cykeln hem så ringde jag min morfar så kom han och hämtade mig och Emilia då.
Tack Morfar hihih :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0