För lat för att hämta datorn så kör mobil bloggning istället ;)

Ligger så bra här i sängen framför tvn så orkar inte resa mig upp å gå ända ner till källarn för att hämta datorn.. Iallafall idag åkte jag å Elin och mötte Marwan , tog en glass på donken å snackade lite grann om gårdagen. Sedan kom Kajsa och Moa å vi gjorde lite allt möjligt:) träffade även nahid och Fathema , sjuuukt länge sedan ! Imorgon åker jag upp till Östersund och stannar där tills på onsdag då vi åker till björkvattnet , vet inte riktigt vilks som ska dit men tar med mig både datorn och kameran så inlägg kommer det att bli ;) ska ta och börja packa lite nu , åker tidigt imorgon så bäst att få allting gjort ,kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0