Godmorgon :)

Godmorgon alla lollos kära bloggläsare.

Idag är det söndag och det är fotboll idag ! :D
13.00 möter Sverige Australien. TAGGA :)
Idag ska jag också färga mitt hår, inte blont som lollo hehe, ska färga mörkbrunt, lägger ut en gammal bild på mig så ni ser hur jag vill ha mitt hår ;)
Och jag saknar Lollo också, saknar ni inte henne också? Ni läser ju hennes blogg? Jag tror hon har jätte bra i Egypten, Men... Jag såg på nyheterna igår, det är nånsak i egypten så alla protesterar och så. Hoppas där dom är , är det inte mycket sånt :)

Så äre, och jag ska nog börja packa upp lite saker och så, ni får bilder också sen här om min resa, men det mesta kommer nog vara på min blogg hehe ;)


Ungefär den här hårfärgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0