Heheh

Förlåt för jag är dåligt på att blogga.

Men såhär är det att jag fortfarande är sjuk , och då har jag inget att blogga om ?

På fredag ska jag iaf ut ! Mina planer där är fullsatt heella dagen ! Det kan jag ju berätta om.

På fredag ska jag vara med Robin, senarw på kvällen ska jag träffa älsklingscheyorna ! :)
Underbar min födelsedag kommer bli, ska fira min födelsedag på lördag för mamma och alla jobbar på fredag :)

Jaja, nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv :) hihi ha en bra dag så får vi längta tills Lollo kommer hem så det blir bättre uppdatering :)


Såg i Lollos arkiv en bild på hennes mamma och hon när dom var utomlands förra året tror jag?
Jag kan lova er att hennes mamma ser ut som en kolbit nu när hon kommer hem ;) Lollo med för den delen ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0