Hem till sverigen i morgon :(

Imorgon åker jag hem till sverige  , kommer sakna alla här och framförallt SOLEN har vart runt 48 grader så ja , ni förstår ..

Nu sitter jag och snackar med lite folk på facebook , planerar även den närmsta veckan men en massa härligt folk , så imorgon vid halv 11 på kvällen kommer jag hem till sandviken , och då ska jag direkt iväg för att träffa Diana och sedan även Moa hihi :) och på fredag så blir det att fira Elin som fyller ! Så blir att träffa en massa folk då :D saknar alla cheyyyor å killarna för den delen , så ska bli kul att träffa alla igen men nog om det , ikväll så blir vi ett gäng som drar i väg på beach party ! Så ska upp på hotell rumet och göra mig i ordning nu , hörs i morgon när jag är framme i sverige kraaam :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0