Jag saknar Louise ! :O

Godmorgon, Nu är det så att jag vet inte vad jag ska blogga om?

Har försökt hålla den här bloggen uppdaterad , men vet knappt vad jag ska skriva om?

Jag kan skriva om ett minne jag och Lollo har, Oj vi har många. Jag vill ta upp ett minne om för några år sedan vi var i rullsand. Åh gud jag kan fortfarande garva åt det. Men jag vet inte om jag får skriva ut det, kanske är pinsamt eller nåt, Men kul var det. Men vi tar något annat.

Alltid när jag och Lollo ska göra nånting så blir det alltid något fel , haha? Så en gång skulle vi till Valbo, vi kom iväg som vanligt, hennes pappa skjusade oss. så gick vi till Busstabellen och skulle se vilken buss vi skulle med.
Så var det en buss som gick halv sex. Så vi shoppade och så. Så gick vi till bussen och väntade, det var skit kallt också, det blåste jätte mycket å så..
Så sex kollade på busstabellen och då hade vi läst fel hahahaha. Så bussen skulle gå halv åtta?
Så kom det fram en gubbe till oss på cykel och frågade efter bussen till gävle. Sen skulle han ge Lollo sin jacka för han såg att hon fryste.
Haha sen visade vi han vart bussen till gävle gick, så när han visste åkte han åt andra hållet med sin cykel.. Hhaa vilket pucko?

haha om nån orkade läsa igenom det där så kanske ingen fattar? tror det bara är jag och lollo, haha men försök ;)

Sen alltid om vi ska baka nånting så glömmer vi alltid någonting eller så.
En gång skulle vi göra pepparkakor , då kan det inte gå fel. Men så skulle vi göra glasyr, så hade dom inget florsocker, och vi orkade inte gå och köpa, så vi tog strösocker ;) Hahha fyfan va äckligt det var ;)



Lite svårt att förklara, men jag fattar det är huvudsaken haha ;)


Haha på ålandsbåten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0