kass uppdatering.se

Förlåt för jag inte uppdaterat här på lollos blogg, men det har varit lika dåligt uppdatering på min blogg med..

I tisdag var det ju träning, kul förutom att jag förvärrade mitt knä enu mer, så har skit ont :(
Sen så sov jag hos moa :) Kände mig fett dissig för jag snackade i tele , men det blev bättre sen när jag la på :)
Sen igår käkade vi på donken och så och drog sen till Sommarkväll :)

Träffade folk jag inte sett på år, och träffade Robiiin :) hihih

Sen så skulle vi gå till scenen och så låg det en tändare på gatan, så råkade jag gå på den och halka :( fan va det gjorde mer ont i mitt knä då :(

Och idag så är jag sjuk................................ Har skit ont i Halsen och problem med att gå pgr av mitt knä..

Men imorgon ska jag vara barnvakt åt Emmy heter hon :) hoppas det går bra haha ;)


Ska vara barnvakt åt den här lilltjejen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0