Louise här ! :D

Tjena Tjena Tjena !!! :D

Sitter nu och snackar med ett par saknade personer på Facebook , annars så är allt hur bra som helst , solat badat umgåtts med härligt folk men dom senaste dagarna har det var överdrivet varmt , 48-49 grader så man orkar bara ligga och sola max en timme sedan pallar man inte mer ..

igår orkade vi inte med ett skit så efter nån timmas solning så gick vi upp på hotell rummet , beställde pizza och kollade på fotboll och sverige tog brons! såå härligt spelat ! :D

men ikväll så åker jag med familjen till marina har jag för mig att det heter , stoooort shopping ställe och en jätte fin resturang så vi har bokat bord där eftersom vi är så trötta på hotell maten så att säga haha och det ligger bara 10 min här i från ,nära och bra :)

Ni får ha det så härligt så hörs vi om nån dag , kraam :))))


Kommentarer
Postat av: Diana

Miss u girl! <333

2011-07-18 @ 00:39:06
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0