Louise här ! :D

Har äntligen kommit på hur man skriver åäö på detta arabiska tangentbort :D  Hela morgonen har vi solat och badat som vanligt , men nu är det runt 43 grader så kände att jag lära ta en liten paous från sloandet .

Igår åkte vi med två andra familjer till en ö där vi solade , badade och snorklade , fast när man kom ut en bra bit å kollade så såg man hur djupt det var , ungefär 40 meter djupt ååå då fick jag lite panik .... men det var rätt så nice att se ändå .

Annars så har jag det hur bra som helst här , fast saknar alla där hemma .. Nej men nu ska jag ut till poolen och bada , tiden på mitt internett tar ändå slut när som helltst ;) kram på er allihopa ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0