spårad kväll !

Kvällen började bra , lyssnade på när olika band spelade , Maven mode var kvällens bästa , riktigt duktiga killar . Slänger in en video i ett annat inlägg . Men iallafall ..
-
Fram mot natten så spårade det verkligen ut ..det komfram ett par svenne killar ( 4-5 st ) och började kaxa mot blattarna . Svennarna gick sedan där i från och inget mer med det tills alla blattar spelade fotboll på basket plan å jag och Diana skulle gå till dom när vi ser att ett helt gäng med svenne killar kommer , mins 60 st var dom och dom står på ena sidan av basket plan å vi tjejor stod med blattarna på andra sidan ..
´
En kille med kniv kommer fram och först frågar mig vad fan jag höll på med som stod på blattarnas sida , sedan kommer han fram och kniv hotar Diana .. En annan kom även fram till mig och Elin och frågade om vi kände någon som hette moosa , han sa sedan att vi skulle få bort honom där i från för att dom vela inte att han skulle bli skada (?) för han sa att några hade pistoler och knivar .. Det hela slutade med att det kom 4-5 polis bilar och jag och Diana fick snacka med polisen om kniv hotet . Jag Diana Elin gick med killarna till donken och sedan runt 3 gick jag å Elin hem till mig och somnade nästan på engång . och en sak jag inte fattar , hur i helvetet tänkte svenne killarna när dom börja kaxa mot blattarna ? Haha vem som helst fattar att det skulle sluta illa för svnne killarna jaja men så såg min kväll ut .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0