Update 03.17

Diana var så snäll och kom till mig å gjorde mig sälskap och runt halv 2 kom mamma å pappa hem så vi drog ut och just nu är vi på stan å snackar om allt å ingenting .hahaha det var så fult för nyss åkte det ett par killar förbi och den en sa " kolla där är tjejorna vi ragga upp i går " den andra kille " vah måste stanna och kolla" och så stannade han och glodde på oss och sa "nää det är väl inte dom , eller" den andra killen " haha nej jag vet , vela bara se hur du ragerade" och så åkte dom i väg å ropade " ni får ha det så bra tjejor ni var väldigt söta , men det har ni säkert hört förut " hahahahah jävla randoms alltså ;) nej nu ska jag följa med Diana en bit och sedan går jag hemåt , puss å kram på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0