Uppe med tuppen !

eller hur man brukar säga ? Klockan ringde vid halv 6 (?) somna runt 5 så tjena trött cheeyyy ! ska till sjukhuset i gävle klockan 8 redan . Alltså vad är det med mig och tidiga morgonar ? detta är 4 dagen jag kliver upp tidigt , sjutkt ... haha Fick även tusen kr av pappsen i går så blir en sväng till 9an å shoppa lite medans vi ändå är i gävle , sen i kväll ska jag träffa moa å några till och säga hejdå till dom för i natt åker jag ju wooohoo ! :D
Bild på Elin emilia kajsa mig från förra veckan ;)
Tog även bilden från Emilias blogg , i hope it is okey ? ♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

Så klart de är okej!:) ♥

2011-07-06 @ 17:44:13
URL: http://wollerstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0