Gästbloggning åt en som inte kan blogga just nu ;)

Elin här ! Lollo har gjort illa sig på Fotbollen och har jätte ont i sin fot, så hon är på gävlesjukhus nu och bad mig blogga så det blir en bra uppdatering här ! :)
Vi spelade match idag, gick väl inte så där jätte bra. Men man har sina dåliga dagar eller hur?
Gjorde illa mig jag med, ah men har skit ont, men det blir säkert bättre snart.

Vi får hoppas att det inte är allvarligt med Lollos fot, och att hon snart är hemma. Har hennes hund jag tyckte synd om , han skulle få va hemma jätte länge ensam, så han fick följa med mig hem :)

Jag ska möta kajsa om en timme, så ska vi till Ica. Måste köpa mat haha.
ni får ha det så bra Lollosläsare så kan ni ju checka min blogg också. Tryck Hääääär Så kommer ni dit :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0