Gästbloggning på G ;)

Är det bara jag som tycker Lollo är sämst på att uppdatera eller är det fler?
Så tänkte vara lite snäll så jag (Elin) tänkte göra ett kort Litet inlägg.

Tänk att jag som har haft min egen blogg i tre månder har nästan gjort lika många inlägg som Lollo har gjort på ett år? Hhaha, det kunde man inte tro, fast igentligen kunde man de , för att man förstår vilken dålig uppdatering hon gör.
Sitter faktiskt och chattar med Lollo Utan att hon vet om att jag gästbloggar, för jag kan hennes lösenord och allt :)
Hon ska bara kolla på Fotbollsträningen idag, och ni som inte vet så går vi i samma fotbollslag.
Jag ska träna och hon ska kolla på , hihi hoppas det regnar (a)

Sitter och kollar lite på tv också, finns inga bloggar att läsa tycker jag, ni kan ju tipsa mig, att lägga en kommentar här på er blogg eller så lägger ni en kommentar på min blogg som ni trycker HÄR på för att komma dit, så kan ni tipsa om bra bloggar, eller er egen eller så :)

Men ni får ha det så bra, såkommer det säkert fler gästbloggningar för som Lollo uppdaterar så ;)


Bild ifrån hennes arkiv :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0