Härligaste kvällen i går !

Somnade runt halv i morse 8 och vaknade upp hemma hos Diana runt halv 4  och där jag fortfarande är , väntar på att hon ska duscha och gö sig i ordning och så drar vi till mig sedan . Men nu lite grann om gårdagen ..  Kan säga att det blev så grym lyckad kväll , först drog Diyar Arkan Ail Sarbast Koyar Kajsa emilia Diana och jag till hedåsen där allt möjligt hände ;) I wish I could tell you men det är nog bäst att det stannar utan för bloggen så att säga ;) Sedan kom Hampus och Sam . Helt jävla crazy kväll i går men det gillar vi ! ;)
Lägger upp bilderna när jag kommer hem Chaaoo:)

Kommentarer
Postat av: olivia/jennifer

fin blogg! :D

2011-06-25 @ 16:52:02
URL: http://hoppomarkarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0