Ont i fötterna och hes som aldrig förr .. Men faaaan va kul vi hade !

Har ni haft en bra kväll/natt ? -Det kan jag lova att jag har ! Åkte till S&N vid 5 och kom hem runt hakv 3 nu på natten och fyfan vad roligt jag har haft det ! Dansat som aldrig förr ! Först åkte vi typ lite berjodalbanor , frittfall och så . Sedan kollade vi på när Ulrik Munther och Rasmus Seebach sjöng. Och resten utav kvällen har vi sheakat ass inne på discot å fan va folk det var ! haha vid 12 tiden var det bara jag och Diana kvar inne på discot utav oss tjejor som var under kvällen men istället kom ju en massa snygga killar hihi och fan vad vi fuckade ur då, dansa med alla och dansa  som aldrig förr . Och kan ju säga att efter denna kväll så har man några nya nr i telen ;) Men nu ska jag sova men med bra musik , härligt folk och mycker skratt  så kan jag inte säga nå mer än att kvällen blev lyckad ! Godnatt♥
Alva Emilia Moa och Kajsa .
Och så bjussar jag på två suddiga bilder i från discot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0