Tjo gästbloggning idag igen !

Ja som sagt, jag har sjukt tråkigt, har precis uppdaterat min egen blogg och ingen annan uppdaterar sin blogg.
Vad är det här för stil igentligen?
Sen kom jag på att Louise här inte kan uppdatera sin blogg för hon är trög? haha nejdå men hon är seg, så då tänkte jag hjälpa henne lite på traven.
Så här är en fin liten gästbloggning av Elin självklart ;)

Igår va jag med Lollo, men hon skrev inte ut det på sin blogg , hm... kanske skäms? Lollo gör du det?
hihi aja jag var faktiskt med henne och kollade på ''Esay A''

Men idag har jag fixat en ny blogg, som ingen får reda på än vad den heter, Sen har jag läst allas bloggar typ 100 gånger om för jag har så tråkigt.
Idag är det fotbollsträning också, och Lollo kan ju fortfarande inte tränas för att hon hade ju gjort illa sin fot. Men jag kan träna, även att jag alltid gör illa mig, så har jag inte ont någonstans idag :) *Stolt* Blink ;)

Ja som sagt, har ni också tråkigt kan ni ju kika in på min blogg KLICKA HÄR.

Ha det så bra alla Louises bloggläsare så hoppas jag att louise bloggar lite mer idag :)

(I det här inlägget står det både Lollo och Louise, för jag och alla hennes kompisar kallar henne Lollo så har lite svårt att skriva louise , men när jag kommer ihåg det ändrar jag, därför är det en blanding ) :D


Såhär ser jag tyyp ut, bilden är inte tagen nu endå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0