12/3-2011

Kom precis hem efter en grymt rolig kväll/natt.Elin somnade vid 12 så jag gick in till Adam och simon så bäddade dom upp en till säng åt mig inne hos dom så snälla som dom är . vi låg och snackade fram till halv 4  då jag sedan somnade .  Elin drog till stockholm i morse så då var det bara jag och boysen kvar . Alltid trevligt , blev väckt vid 9 tin i morse utav att simon satt på ''bumby björnana '' låten på mobilen på högsta volym mot mit öra. så hoppade upp fort som fan ur sängen ! haha fan va rädd jag blev ! men iaf , kom nyss hem och planerna för ikväll var iaf att jag och Diana skulle till gävle på bio och käka där meeeeeeeen nu har hennes imoprt gjort så planerna för ikväll ändras . men vi får väl se vad som händer .
Bilder sen förra gången vi var på bio ! hahah :D
hahah gulligt .

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men niggaahh ! När är dom där bilderna tagna ?<3

2011-03-16 @ 20:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0