24mars2011

Jälva tur att man har Diana ibland . Todde att vi började halv 10 i dag så när klockan var runt halv 9 så hade jag precis klätt på mig och stog och fönade håret då Diana ringer och frågar om vi kan mötas jag bah men vafan vi börjar om en timme lixom ? men då började vi tydligen 8.40 såå sket i sminket och kutade till skolan haha men så kan det vara ibland ;) Nej men nu ska jag fortsätta med pluggandet , har om prov i biologi imån och nån svenska läxa + några glosor i spanskan. Kram ♥
Bjussar på nån snygg bild på Linus och Casper när dom kittlar sönder varann .. ?

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tänkte bara säga att min blogg är tillbaka! :D

2011-03-24 @ 17:44:19
URL: http://wollerstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0