Första Mars två tusen elva .

Hej på er ! Kom nys hem ifrån valbo , lärde köpa att par lack taigts så passade även  på att kilppa mig , såå nu har jag kort hår ! :D känns lite ovanligt med jag är rätt så nöjd iaf :)
Har inte hunnit blogga tidigare i dag på grund utav att Elin kom utan att jag visste om det . Eller hon skrev på fb '' Nu kommer jag till dej, oavsett vad du säger'' och när jag skulle svara på det att hon absolut inte kunna komma för jag var inte klar eller något så två sec senare plingar det på dönn .. haha trevligt det , så vi drog och solade , eller Elin hängde med som sälskap och efter det hem till henne :)  Men nu lär jag ta och städa rumet , ingen ork men får ta och höra om mamma kan fixa de ist .. haha :)
( så här blev håret , dålig bild men skit samma )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0