it's friday baby !

Kom precis hem efter en lång skoldag . Medans vi hade 3 timmars hål så passade jag och Elin på att dra och hälsa på sjuklingen Diana . Hämtade även mina saker som jag hade där . Kan även berätta att jag och Elin var med i ett slagsmål i dag på skolan ! Eller vi var inte med vi försökte stoppa ett .. hahah . Vi stog i en klunga och snackade och ingen fattade att det var bråk mellan dom två förens jag åkte på en smäll . Haha nej men när emil skulle slå sebastian i huvet så typ duckade sebastian och jag stog bakom så jag fick knytnäven rätt i bröstet . Inte det skönaste direkt då . och sedan kommer Elin och försöker hoppa imellan dom  hahha fan va fult . Men nu blir det att följa med pappa till afärn , ska även köpa hårfärg . Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0