Lördag Morgon , och den börjar inte så särskilt bra ...

Fan va livet kan va oretvist ibland . Är frisk nu men gissa vad jag har fått istället - jo ett fucking jälva munsår !!! Så har precis messat Elin och sa att jag inte kunde va med dom imorgon .. Fast Elin försöker övertala mig men alltså åhh pinsamt ju :(  Kanske har glömt att skriva , men Casper och Linus kommer imån så vi skulle ha vart hemma hos mig och kollat på film och så men vi får väl se . Förutom att jag sitter och deppar över det så ska jag strax ta och börja fixa mig och sedan iväg för att träffa Elin och folk från vbyn en stund. Chaaoo :)
Bjussar på en gullig bild på Mig och Kajsa sen i somras på fotbollen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

casper och linus från järbo? :)

2011-03-19 @ 13:55:59
Postat av: Elin

ska vi va med folk ifrån vbyn ? :O det orkar inte jaag ....... :D <

2011-03-19 @ 15:40:01
URL: http://elinpiippolainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0