Natt inlägg

Har skaffat mig en rätt så dålig vana .. För att jag ska kunna somna så finns det två krav , och det är att det ska va kål svart i rumet och jag kan inte somna utan musik ! Eller kan , kan jag väl men det tar flera timmar innan jag lyckas somna om jag inte har musik i öronen . Så nu har jag tagit och uppdaterat '' chill '' listan på min ipod och sedan ska jag ta och försöka att somna klockan är ju ändå 05.10 så tar och sover nu och skippar skolan imån också hade jag tänkt . Kram ♥
osminkad och hela fadderullan , men vet fan inte vart dom svarta prickarna kommer ifrån som jag har i annsikte på bilden , har ju inte det i värkligheten , fan va skumt ... ?!  haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0