nattinlägg.

Har precis sett klart en sjukt äcklig skräck film !! Alltså den var läskig men man fick mest panik/ångest utav att se den . Att man vet att personen inte kan klara sig från mördan, att den försöker springa iväg men man vet att mördan kommer ikapp .. Har ni haft den känslan nån gång? usch , alltså jag får mest panik än att bli rädd när jag ser skräckfilmer haha . Just nu så håller jag på och fixar naglarna och smsar lite med Casper , försöker även få tag i Elin men de är nog nästan omöjligt att få tag i henne såhär vid 3 tiden på natten .. ska upp tidigt imån ( eller ah , idag då ) så ska försöka att somna snart men är inte det lilla minsta trött ? Får väl ta och sätta på nån sjukt tråkig film elr något så man kanske somnar ? haha
Kajsa Daniel Jag vendela och antons rumpa haha gulli bild

Kommentarer
Postat av: Moa Cöster

KOLLA DANIELS ARMHÅLA.. LÖKARN!!!!:o

2011-03-21 @ 21:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0