Söndag

Gårdagen vart lyckad som dom flesta kvällarna brukar blir . Mötte upp Diana och grabbarna på stan och sedan åkte vi iväg till björksätra till en lägenhet där det var proppat med folk . Blev dock jenas som natt mat igår igen .. Måste sluta med det där alltså .. haha iallfall så när jag skulle hem så hitta jag inte mina nycklar och ingen var hemma heller . Mötte även Markus Gabriel och Daniel David på vägen hem så stod och snackade med dom till deras buss kom . Ringde då och väckte Adam eftersom jag var ungefär vid han och  inte hade nån stan å sov haha ! å snäll som han är så bäddade han upp en säng åt mig så drog å sov hos han . Snackade i nån timme tills båda somna . Drog hem runt 9 i morse och nu ska jag duscha och frächa till mig och sedan vidare till valbo .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0