okej , nu blir jag riktigt irriterad .

Okej för att svara på din fråga så är det olika hur mycket jag får i månadspeng . Mamma å pappa sätter in 1200 kr varje månad den 25e , och sedan får jag några hundra extra beroende på hur jag sköter mig osv , så denna månad har jag fått nåt med 2500 kanske? men vad spelar det för roll? inte gör det mig till en sämre person om jag får 2000 kr eller 20 lixom ? Och hur vet du att jag har det så bra hemma ? nej precis det är just det du inte vet , och det är inget jag tar upp här i bloggen lixom ? och du som kommenterade är trotts allt inte så anonym , måste ju vara någon jag umgås med eftersom du hört mig ''klaga'' . Blir så trött på sådana kommentarer .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0