Strömavbrott ..?

Ja , igår kväll släktes nästan hela sandviken ner ..?
Var även ensam hemma . Hade vridit upp musiken på högsta volym , hade varenda lapa tänd i huset och satt med både tv och datorn på ( haha ja , jag är sjukt mörkrädd när jag är ensam hemma ) och så vipps , så stängs allting av ! Blir helt kål svart i hela huset ! och så dagen innan såg jag och min bror på nån film då mördan gick in i huset och tröck på ström avbrytan så allt blev svart å sedan mördade han familjen och gissa om inte jag satt och tänkte på det ? haha men då fick jag sms från Diana som fråga om de var ström avbrott här också , sen såg jag på facebook att hela sandviken hade de ! Skönt att det inte var nån mördare iallfall  ! haha så tände en massa ljus osv , drog ut träffade killarna och sedan hem och då var strömmen tillbax , härlig lördagskväll eller vad säger ni;)

Kommentarer
Postat av: Sandra T ♫♪

fin bild :)

2011-10-23 @ 15:22:29
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0