Fyfaasen va kallt !

Ja i dag har vi hunnit med allt möjligt kan ju börja med att jag och Elin drog och träffade Kim David och Daniel ett tag . Snackade mest men sedan vidare för att möta upp Kajsa och Moa . Träffade även Julia Amanda å alla dom var med osv .
'
Sedan blev det in till stan för att umgås med Emilia Alva och Pelle. Jag och Elin drog hem till mig för att det var så sjukt kallt. Efter att vi fått tillbaka känseln i fingrar och tår så runt halv 1 mötte vi upp Pelle igen och ja nu ligger jag och Elin här i sängen och håller på och fryser arslät av oss . Men så har min kväll sett ut .

Kommentarer
Postat av: Diana

Var de inte du som skulle vara med Pelle? tack för att du dissade mig då Lollo :P

2011-09-17 @ 17:20:24
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0