Trött chey ..

Är så otroligt trött just nu , kan knappt hålla ögonen öppna men vad gör man inte för er kära läsare ? Så tänkte berätta lite kort om kvällen . Det var ju så här att moa åkte iväg förr att träffa kille sin , eller ah kille och kille men ni fattar . Så jag Kajsa och Emilia flumma lite på stan och så , sen stod det en husvagn mitt i stadsparken så ja Emilia springer å knackar på haha skön brud det där ! Pelle kom även så vi stod och snackade med han och sedan skjutsade han hem mig eftersom vi är grannar ! Tänk , vi har vart det i typ 3 år och inte förens nu fick jag veta att vi bodde grannar haha ! men nu ska jag iallfall ta och göra det jag har längtat efter heeela dagen , att få sova !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0