Lördag

Usch va illa jag mår efter allt smått å gott jag proppat i mig under kvällen,kommer ha ångest i morgon när jag vaknar!  Vart i valbo med Diana och fanns verkligen ingenting nästan .Men fick med mig två par string och en gullig bh , alltid bra att ha. Vi köpte chips , godis , dricka och så traskade vi vidare mot aga för att ha en myskväll hos mig . Kollade melodifestivalen för första gången , och så kikade vi igenom sjuuukt gamla bilder på oss . Ungefär 7-8 års ålden . Fick oss ett gott skratt kan ja lova! Ja och så var det ju även så att vi hade släkt alla lampor förutom på övervåningen å fega som vi är vågade vi inte gå ner sedan , haha tyckte vi hörde massa ljud nerifrån och skrämde upp varandra ;) Men en riktigt kul hade vi ! Skönt att bara ta en chill kväll ibland också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0